ÁSZF, Adatkezelési tájékoztató

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Királyné Piskolti e.v. (székhely: 6726 Szeged Fürj u. 7. fsz.1., adószám:90299175-1-26), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy megrendelése leadása/véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot! Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Amennyiben kérdése merülne fel az ÁSZF-el -, vásárlással-, weboldal használatával- kapcsolatban, kérem keressen minket bizalommal elérhetőségeink egyikén.


 Impresszum
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Királyné Piskolti Lilla e.v.
A szolgáltató székhelye: 6726 Szeged Fürj u. 7. fsz. 1.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,
rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@relaxcenter.hu
Adószáma: 90299175-1-26
Nyilvántartási száma: 59472036
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: NAV
Telefonszám: +3670 606 1666
E-mail: info@relaxcenter.hu
Weboldal: www.relaxcenter.hu
Bankszámlaszám: 11773353-00404387

A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:
Cégnév: C-Host Kft.
Székhely: 1115 Budapest, Halmi utca 29.
Adószám: 23358005-2-43
Közösségi adószám: HU23358005
Cégjegyzékszám: 01-09-961790
Levelezési cím: 1115 Budapest, Halmi utca 29.


 Alapvető rendelkezések
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat
értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.


Az ÁSZF hatálya, elfogadása
ÁSZF hatálya, elfogadása: A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A weboldalon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Szolgáltató között létrejövő szerződés részét képezi.


Általános szerződési feltételek
Jelen Általános Szerződési Feltételek a Királyné Piskolti Lilla e.v., mint vállalkozás tulajdonában és üzemeltetésében álló: www.relaxcenter.hu honlapon keresztül történő vásárlói (fogyasztói) megrendelésre, vásárlásra, elektronikus szerződésre vonatkoznak. Jelen ÁSZF hatálya Magyarország területén kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely a Királyné Piskolti Lilla e.v., és a fogyasztó (megrendelő, vásárló) között elektronikusan jön létre.
A szerződés nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.


Árak
Az árak forintban értendők. Az Eladó alanyi adómentes ÁFA értékesítés szempontjából, így az áraknak ÁFA tartalma nincs (Az áruházban megjelenített bruttó árak 0%-os ÁFA tartalommal rendelkeznek). Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.


Jogforrások:
19/2014. (IV.29.) NGM rendelet – A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól,151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet – Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról,
45/2014. (II.26.) Kormányrendelet – A fogyasztó és a vállalkozás között szerződés részletes szabályairól,
évi CLV. törvény – A fogyasztóvédelemről,
évi CVIII. törvény – Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről,
évi V. törvény – A Polgári Törvénykönyvről.


Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Királyné Piskolti Lilla e.v.


Nyilatkozatok:
A szerződés nyelve magyar. A szerződéshez nem áll rendelkezésre magatartási kódex. A szerződés írásbeli szerződésnek minősül.
A szerződés és a vásárlás, megrendelés során keletkezett adattartalom digitális formában előállított vagy nyújtott adat tartós adathordozónak minősül az elektronikus levél és a papír is.
A vállalkozó megteszi az általánosan alkalmazott és általánosan elérhető műszaki védelmi intézkedéseket.
A vállalkozó által igénybe vett hardverek és szoftverek biztonságosan képesek együttműködni az elektronikus kereskedelmi ügyletek kapcsán létrejövő digitális adattartalmakkal.


 Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A weboldalon található szolgáltatások -masszázs és akupunktúrás pontba helyezett piercingek- megvásárlása ajándékkártya és bérlet formájában. Az ajándékkártyák és bérletek megrendelése online és személyesen is történhet. Online vásárlás esetén az ajándékkártyák/bérletek e-mail-en keresztül történnek kiküldésre, ahonnan a bérlet/ajándékkártya pdf file-ként letölthető, majd kinyomtatható. Az ajándékkártyák/bérletek személyesen is átvehetők fizikai formában (kinyomtatott kártya). A továbbiakban az ÁSZF-ben a megvásárolható ajándékkártyákat és bérleteket (digitális file-ok és fizikai kártya esetén is) „termék/termékek) megnevezéssel használjuk.
A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
Az adatbeviteli hibák javítása – felelősség a megadott adatok valóságáért
Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül kiállításra a számla. Az Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.


Eljárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül: 0 Ft-os ár, kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 50 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 100 Ft-ért kínált termék).
Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.


Vásárlás
A weboldalon történő vásárláshoz nincs szükség regisztrálásra. A weboldalon jelenleg nincs lehetősége a látogatónak regisztrációra.
Amennyiben vásárolni szeretne, úgy a vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási címét, e-mail címét. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. Az adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből.
Vásárlás
A weboldalon szereplő szolgáltotásoknál a megfelelő gombra kattintva a vásárló átirányításra kerül egy űrlap kitöltő oldalra, ahol kiválaszthatja a kívánt szolgáltatást, és ezen belül az egyes termékeket. A termékeknél az ár fel van tüntetve. Önnek vásárlás esetén a weboldalon szereplő árat kell megfizetnie. A szolgáltatások fajtáit a weboldalon illusztrált fényképpel jelöltük. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a szolgáltatásnak, kivéve, ha az a szolgáltatás leírásában külön kiemelésre kerül.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!


 A rendelés menete
A vásárlási űrlapon a Termék kiválasztása és a személyes adatok megadása után Ön az „Elküldöm” gombra kattintva adhatja le megrendelését.
Ha átutalással szeretne fizetni, akkor a kötelezően megadandó személyes adatok a név, lakcím, e-mail cím. Az adatokat a számla kiállításához használjuk fel, amit e-mailen keresztül küldünk el a vásárló részére. Az adatokat a számla kiállításán felül más egyébre nem használjuk fel.
Ha az űrlapon a „készpénzzel fizetek a helyszínen” opciót választja ki fizetési módnak, akkor elegendő a név és az e-mail cím megadása, mert számla kiállítása a helyszínen, a vásárlás alkalmával kerül kiállításra. Az e-mail cím megadására azért van szükség, mert az ürlap e-mail-en keresztül jut el az postafiókunkbe.
A rendelés véglegesítése (ajánlattétel):
Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy az űrlap tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy az „Elküldöm” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A webloldalon közölt információk nem minősülnek az Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek.
Ön az „Elküldöm” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Szolgáltató, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
Akciók, kedvezmények:
A kedvezményekről, akciókról a weboldalon talál információt. Ha a weboldalon szerepel valamilyen akció a megrendelésének leadásakor, akkor Önnek a kedvezményes árat kell majd fizetnie.


Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Szolgáltató legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Szolgáltató által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik. A szerződés létrejöttével Ön hozzájárul, hogy a vásárlásáról kiállított számlát e-mail útján küldjük el az Ön részére. 


 A megrendelt termék ellenértékének fizetési módja
A megrendelt termék fizetésének módja
– Készpénzzel személyesen
– Banki előre utalással történő teljesítés: Miután visszaigazoltuk az Ön megrendelését, küldünk egy díjbekérőt az utalás adataival. Kérjük, minden esetben várja meg a díjbekérő e-mail-en való kiküldését. A szolgáltatás igénybevételére onnantól van lehetősége Önnek, hogy az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon.
FONTOS! Jelenleg nem üzemel: Bankkártyával történő fizetés
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Ha engedélyezte az online számlaküldést, akkor e-mail címére küldjük el az elektronikus számlát.


Teljesítési határidő
A teljesítési határidő azt a napot jelöli, amikor a digitális file (bérlet/ajándékkártya)elküldésre kerül e-mail-en, vagy a kártya fizikai formában átadásra kerül a helyszínen.
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő:
Átutalásos fizetés – a vételár beérkezésétől számított- 0-1 nap, amennyiben a megrendelés leadása és a megrendelés végösszegének kifizetése legkésőbb 20:00 óráig megtörtént.
Készpénzes fizetési mód esetén a vásárláskor a helyszínen.

Elállás joga
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ A 45/2014. (II. 26.) KORM. RENDELET ALAPJÁN
Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát
a)termék adásvételére irányuló szerződés esetén
b)a terméknek,
c)több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő  14 nap.
A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a jelen nyilatkozat minta felhasználásával gyakorolhatja az alábbi címre: Királyné Piskolti Lilla e.v. 6726 Szeged, Fürj u. 7. fsz.1. vagy elektronikus úton e-mail-ben megküldéssel: info@relaxcenter.hu
A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
Az Szolgáltató a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni, amennyiben az internetes honlapján is biztosítja a fogyasztó számára az elállási jog gyakorlását.
Az elállási jog részletszabályai – Szolgáltató visszatérítési költsége és módja, többletköltségek, visszatartási jog, visszaszolgáltatással kapcsolatos költségek, fogyasztói felelősség az értékcsökkenésért
Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható
A Szolgáltató kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:
a)a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b)olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c)olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából


Jótállás, szavatosság, kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 1 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének (amennyiben a Felhasználó fogyasztónak minősül)?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


Vegyes rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Királyné Piskolti Lilla e.v.
Levelezési cím: 6726 Szeged Fürj u. 7. fsz. 1.
Telefonszám: +36-70-606-1666
E-mail cím: info@relaxcenter.hu


A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát szóbeli panasz esetén e-mailen vagy postán Felhasználónak megküldi.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének
biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét, c. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem-előterjesztésére nem került sor, g. a testület döntésére irányuló indítványt,
a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A Csongrád Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Kamarai kapcsolattartó: Jerney Zoltán
Telefon: +36-62/554-250/118
Ügyfélfogadás: H-P: 9.00-11.00 között
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található:
Fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségei:
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 6000 Kecskemét, PF 209.
Ügyfélszolgálat címe: 6000 Kecskemét, Klapka u. 34.
Telefonszám: 06 -76-481-405
E-mail: fogyved_daf_kecskemet@nfh.hu
Baranya Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 7623 Pécs, Szabadság u. 7.
Ügyfélszolgálat: 7623 Pécs, Szabadság u. 7.
Telefonszám: 06-72-510-494, 06-72-510-790
E-mail: fogyved_ddf_pecs@nfh.hu
Békés Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 5600 Békéscsaba, József A. u. 2-4.
Ügyfélszolgálat címe: 5600 Békéscsaba, József A. u. 2-4.
Telefonszám: 06-66-546-150, 06-66-546-151
E-mail: fogyved_daf_bekescsaba@nfh.hu
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Ügyfélszolgálat címe: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Telefonszám: 06-1-450-2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 3530 Miskolc, Meggyesalja u. 12.
Ügyfélszolgálat címe: 3501 Miskolc, Pf.:589
Telefonszám: 06-46-506-071
E-mail: fogyved_emf_miskolc@nfh.hu
Csongrád Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 6721 Szeged, Tisza L. krt. 11.
Ügyfélszolgálat címe: 6701 Szeged, PF: 12.
Telefonszám: +36 62 541 737
E-mail: fvf@fvf.csmkh.hu
Fejér Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Piac tér 12-14.
Ügyfélszolgálat címe: 8050 Székesfehérvár, Pf.: 936.
Telefonszám: +36 62 541 737
E-mail: fogyved_kdf_szekesfehervar@nfh.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 9002 Győr, Pf.: 311.
Ügyfélszolgálat címe: 9022 Győr, Türr István u. 1.
Telefonszám: 06-96-329-244
E-mail: fogyved_nydf_gyor@nfh.hu
Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 4002 Debrecen, Pf. 475.
Ügyfélszolgálat címe: 4024 Debrecen, Szent Anna u. 36.
Telefonszám: 06-52-533-924
E-mail: fogyved_eaf_debrecen@nfh.hu
Heves Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 3301 Eger, Pf.: 81.
Ügyfélszolgálat címe: 3300 Eger, Kossuth Lajos u. 9.
Telefonszám: 06-36-515-598
E-mail: fogyved_emf_eger@nfh.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 5000 Szolnok, Ady Endre út 35-37.
Ügyfélszolgálat címe: 5000 Szolnok, Ady Endre út 35-37.
Telefonszám: 06-56-513-336
E-mail: fogyved_eaf_szolnok@nfh.hu
Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 2800 Tatabánya, Bárdos László u. 2.
Ügyfélszolgálat címe: 2800 Tatabánya, Bárdos László u. 2.
Telefonszám: 06-34-309-303
E-mail: fogyved_kdf_tatabanya@nfh.hu
Nógrád Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 3100 Salgótarján, Mérleg út 2.
Ügyfélszolgálat címe: 3100 Salgótarján, Mérleg út 2.
Telefonszám: 06-32-511-116
E-mail: fogyved_emf_salgotarjan@nfh.hu
Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Ügyfélszolgálat címe: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Telefonszám: 06-1-329-7017, +36-1-236-3900
E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu;
fogyved.pestmegye@pmkh.hu
Somogy Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 7401 Kaposvár, Pf.: 76.
Ügyfélszolgálat címe: 7400 Kaposvár, Csokonai u. 3.
Telefonszám: 06-82-510-868
E-mail: fogyved_ddf_kaposvar@nfh.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.
Ügyfélszolgálat: Hatzel tér 10.
Telefonszám: 06-42-500-694
E-mail: fogyved_eaf_nyiregyhaza@nfh.hu
Tolna Megye Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 7100 Szekszárd, Szt. István tér 11-13.
Ügyfélszolgálat címe: 7100 Szekszárd, Szt. István tér 11-13.
Telefonszám: 06-74-510-414
E-mail: fogyved_ddf_szekszard@nfh.hu
Vas Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 9700 Szombathely, Petőfi S. u. 8.
Ügyfélszolgálat címe: 9700 Szombathely, Petőfi S. u. 8.
Telefonszám: 06-94-505-220, 06-94-505-219
E-mail: fogyved_nydf_szombathely@nfh.hu
Veszprém Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 8200 Veszprém, Megyeház tér 1.
Ügyfélszolgálat címe: 8200 Veszprém, Megyeház tér 1.
Telefonszám: 06-88-564-136
E-mail: fogyved_kdf_veszprem@nfh.hu
Zala Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 8900 Zalaegerszeg, Göcseji út 24.
Ügyfélszolgálat címe: 8900 Zalaegerszeg, Göcseji út 24.
Telefonszám: 06-92-510-530
E-mail: fogyved_nydf_zalaegerszeg@nfh.hu
Bírósági eljárás
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).
Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.
A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Adatvédelem
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: www.relaxcenter.hu

 ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Az adatkezelési tájékoztató célja
Királyné Piskolti Lilla e.v. (6726 Szeged, Fürj u.7.fsz.1., a továbbiakban, szolgáltató, adatkezelő) mint adatkezelő, magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos nemzeti jogszabályokban, valamint az Európai Unió jogi aktusaiban meghatározott elvárásoknak.
Az Adatkezelő adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a www.relaxcenter.hu címen.
Az Adatkezelő fenntartja magának a jogot jelen tájékoztató bármikori megváltoztatására. Természetesen az esetleges változásokról kellő időben értesíti közönségét.
Amennyiben kérdése lenne jelen közleményünkhöz kapcsolódóan, kérjük, írja meg nekünk, és kollégánk megválaszolja kérdését.
Az Adatkezelő elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az Adatkezelő a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.
Adatkezelő adatvédelmi tisztviselő kijelölésére nem kötelezett.


Az Adatkezelő az alábbiakban ismerteti adatkezelési gyakorlatát.
Az adatkezelő adatai
Amennyiben megkeresné a Vállalkozást ,az info@relaxcenter.hu e-mail címen és a
+36-70-606-1666 telefonszám elérhetőségeken léphet kapcsolatba az adatkezelővel.
Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A kapcsolat időtartamáig. Kivéve a számviteli bizonylatok esetében, mivel ott a
számviteli jogszabályok mindenkori hatályos rendelkezése alapján kell megőrizni az adatokat.
Vállalkozás neve: Királyné Piskolti Lilla e.v.
Székhely: 6726 Szeged Fürj u. 7. fsz. 1.
A bejegyző bíróság megnevezése: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Adószám: 90299175-1-26
Nyilvántartási száma: 59472036
Telefonszám: +36706061666
E-mail: info@relaxcenter.hu
A kezelt személyes adatok köre
Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre és az adatkezelés célja:
Kapcsolatfelvétellel összefüggő adatkezelés: Az Érintett beazonosítása, kapcsolatfelvétel az Érintettel
Az adatkezelés jogalapja:Az Érintett hozzájárulása GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont.
A kezelt adatok köre:Az Érintett neve, Érintett e-mail címe, érintett telefonszáma, Érintett címe, Érintett közösségi média profilja (a kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás módjától függően)
Az adatkezelés időtartama: A kapcsolat időtartamáig.
A szolgáltatás megrendelésével kapcsolatos adatkezelés: A szolgáltatás Megrendelőjének beazonosítása, kapcsolattartás a Megrendelővel.
Az adatkezelés jogalapja:Szerződéses kötelezettség teljesítése GDPR 6. cikk (1) bek. b) pont.t.
A kezelt adatok köre: A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatok, jellemzően Megrendelő neve, Megrendelő e- mailcíme, Megrendelő telefonszáma, Megrendelő közösségi média profilja (amennyiben ott adta le megrendelését)
Az adatkezelés időtartama: A megrendeléssel létrejött szerződés megkötésétől számított 5 év, /Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 6.22. § (1)/, tekintettel arra, hogy a polgári jogi követelések 5 év alatt évülnek el.
– Számlázási tevékenység: Számla szabályszerű kiállítása, számviteli bizonylatok megőrzése
Az adatkezelés jogalapja:Jogi kötelezettség teljesítése GDPR 6. cikk (1) bek. c) pont.
A kezelt adatok köre: Számlázási név, számlázási cím, nem magánszemély érintett esetén adószám, e- mailcím (e-számla esetén, vagy ha a számlát e-mailben küldik), vételár, a teljesítés napja
Az adatkezelés időtartama: A számviteli bizonylat kiállítását követő 8 évig /a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Számv. tv.)166. § (6) bekezdés figyelemmel az Sztv. 169. § (1) bekezdésére/


A személyes adatok törlését vagy módosítását az alábbi módokon tudja kezdeményezni:
postai úton: Királyné Piskolti Lilla e.v. 6726 Szeged Fürj u. 7. fsz. 1.
e-mail útján: info@relaxcenter.hu
telefonon: +36706061666
Az adatkezelés során igénybe vett tárhely-szolgáltató adatai:
Cégnév: Nethely Kft.
Székhely: 1115 Budapest, Halmi u. 29.
E-mail cím: info@nethely.hu
Weboldal: www.nethely.hu


Technikai adatok
Az Adatkezelő a személyes adatok kezeléséhez a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott informatikai eszközöket úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat:
az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás);
hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége);
változatlansága igazolható (adatintegritás);
a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága) legyen.
Az Adatkezelő az adatokat megfelelő intézkedésekkel védi a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés ellen.
Az Adatkezelő olyan műszaki, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatkezelés biztonságának védelméről, amely az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt.
Az Adatkezelő az adatkezelés során megőrzi
a titkosságot: megvédi az információt, hogy csak az férhessen hozzá, aki erre jogosult;
a sértetlenséget: megvédi az információnak és a feldolgozás módszerének a pontosságát és teljességét;
a rendelkezésre állást: gondoskodik arról, hogy amikor a jogosult használónak szüksége van rá, valóban hozzá tudjon férni a kívánt információhoz, és rendelkezésre álljanak az ezzel kapcsolatos eszközök.


Cookie-k (Sütik)
Nem használunk adatgyűjtésre és Harmadik fél által elhelyezett cookie-k (analitika), kizárólag a weboldal működéshez szigorúan szükséges cookie-kat.
A sütik általános feladata
információkat gyűjtenek a látogatókról és eszközeikről;
megjegyzik a látogatók egyéni beállításait, amelyek felhasználásra kerül(het)nek pl. online tranzakciók igénybevételekor, így nem kell újra begépelni őket;
megkönnyítik a weboldal használatát;
minőségi felhasználói élményt biztosítanak.
A testre szabott kiszolgálás érdekében a felhasználó számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyez el és a későbbi látogatás során olvas vissza. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni a felhasználó aktuális látogatását a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében.
Az adatkezelés időtartama
Az adott cookie adattárolási idötartama, bővebb információ elérhető itt:
Google általános cookie tájékoztató: 
https://www.google.com/policies/technologies/types/
Google Analitycs tájékoztató: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage?hl=hu
Facebook tájékoztató: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen
A cookie-k jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés jogalapja a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján az  Ön hozzájárulása.


A honlap által használt cookie-k főbb jellemzői:
A működéshez szigorúan szükséges cookie-k: Ezek a cookie-k a weboldal használatához nélkülözhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezek hiányába az oldal számos funkciója nem lesz elérhető az Ön számára. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.
Munkamenet cookie: Ezek a sütik a látogató tartózkodási helyét, a böngésző nyelvét, a fizetés pénznemét tárolják, élettartamuk a böngésző bezárása, vagy maximum 2 óra.  
Online rendeléshez kapcsolódó adatok
Kapcsolati adatok: jelszó, vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám
Számlázási adatok: számlázási név, számlázási cím.
Online ügyintézéshez kapcsolódó adatok
vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám
Hírlevélhez kapcsolódó adatok: nem küldünk hírlevelet 
Az adatkezelés célja, módja és jogalapja


Általános adatkezelési irányelvek
Az Adatkezelő tevékenységének adatkezelései önkéntes hozzájáruláson, illetve törvényi felhatalmazáson alapulnak. Az önkéntes hozzájáruláson alapuló adatkezelések esetében az érintettek e hozzájárulásukat az adatkezelés bármely szakában visszavonhatják.
Bizonyos esetekben a megadott adatok egy körének kezelését, tárolását, továbbítását jogszabályok teszik kötelezővé, melyről külön értesítjük ügyfeleinket.
Felhívjuk az Adatkezelő részére adatközlők figyelmét, hogy amennyiben nem saját személyes adataikat adják meg, az adatközlő kötelessége az érintett hozzájárulásának beszerzése.
Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:
évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információ-szabadságról (Infotv.);
Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) – a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, GDPR);
évi V. törvény – a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.);
évi C. törvény – a számvitelről (Számv. tv.);
évi LIII. törvény – a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról (Pmt.);
évi CCXXXVII. törvény – a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról (Hpt.).


Az adatok fizikai tárolási helyei
Személyes adatai (vagyis azok az adatok, amelyek az Ön személyével kapcsolatba hozhatók) a következő módon kerülhetnek a kezelésünkbe: egyfelől az internetes kapcsolat fenntartásával összefüggésben az Ön által használt számítógéppel, böngészőprogrammal, internetes címmel, a látogatott oldalakkal kapcsolatos technikai adatok automatikusan képződnek számítógépes rendszerünkben, másfelől Ön is megadhatja nevét, elérhetőségét vagy más adatait, ha a honlap használata során személyes kapcsolatba kíván lépni velünk.


TOVÁBBI ADATKEZELŐK ÉS ADATFELDOLGOZÓK
Adatkezelő egyes feladatok ellátása érdekében külső Adatfeldolgozókat (Címzetteket) vesz igénybe.
Tárhely szolgáltatás (A weboldal működésének biztosítása, a weboldal használata közben keletkezett adatok tárolása)
Adatfeldolgozó: Cégnév: Nethely Kft., Székhely: 1115 Budapest, Halmi u. 29., E-mail cím: info@nethely.hu, Weboldal: www.nethely.hu
Adatfeldolgozó igénybe vételére a weboldal elérhetővé tételéhez, megfelelő működtetése érdekében van szükség. Az adatfeldolgozó az adatok tárolását végzi. Az adattárolás helye az adatfeldolgozó szervere.
Fizetés átutalással (A vételár kiegyenlítésénél)
Adatfeldolgozó: OTP Bank Nyrt.(székhely: 1051 Budapest, Nádor utca 16., e-mail cím: informacio@otpbank.hu)
Adatfeldolgozó igénybevételére azért kerül sor, mert átutalás esetén a fizetendő összeget adatkezelő adatfeldolgozónál vezetett bankszámlaszámára utalva kell megfizetni.
Adatfeldolgozó az alábbi adatokat kapja meg: 1. bankszámla tulajdonos neve 2. bankszámlaszám 3. számlavezető bank adatai
Számla szabályszerű kiállításának ellenőrzése, számviteli bizonylatok megőrzése
Adatfeldolgozó: Királyné Piskolti Lilla e.v. (e-mail cím: piskolti.lilla85@gmail.com)
Az Adatfeldolgozó igénybevételére a számla szabályszerű kiállításának ellenőrzése és a számviteli bizonylatok megőrzése miatt kerül sor.
Az Adatfeldolgozó az alábbi adatokat kapja meg: Számlázási név, lakcím/székhely, adószám, e-mailcím (amennyiben az a számlán szerepel).
E-mail-ek fogadása és küldése
Adatfeldolgozó: Cégnév: Nethely Kft., Székhely: 1115 Budapest, Halmi u. 29., E-mail cím: info@nethely.hu, Weboldal: www.nethely.hu
Adatfeldolgozó: az adatkezelő tárhelyszolgáltatója
Online kommunikáció (amennyiben az ügyfél így veszi fel a kapcsolatot)
Adatfeldolgozó: Messenger (Facebook) Meta Platforms Inc. (székhely: Menlo Park, California, USA) Adatfeldolgozó: Instagram üzenet Meta Platforms Inc. (székhely: Menlo Park, California, USA) Adatfeldolgozó: Google Meets (Google Inc.,) (székhely: Mountain View, California, USA 2.)
Az Az Adatfeldolgozó igénybe vételére üzenetküldés érdekében kerül sor.

Az Adatfelodolgozó az Adatkezelővel kötött szerződés alapján közreműködik a megrendelések nyilvántartásában. Ennek során az Adatfeldolgozó az érintett nevét, címét, telefonszámát, a rendelések számát és időpontját a polgári jogi elévülési időn belül kezeli.
Érintett jogai és jogérvényesítési lehetőségei
Az adatkezelés időtartamán belül Önt a Rendelet előírásai szerint az alábbi jogok illetik meg:
a hozzájárulás visszavonásának joga
személyes adatokhoz és az adatkezeléssel kapcsolatos információkhoz való hozzáférés
helyesbítéshez való jog
adatkezelés korlátozása,
törléshez való jog
tiltakozáshoz való jog
hordozhatósághoz való jog.
Amennyiben Ön jogaival élni kíván, az az Ön azonosításával jár együtt, valamint az Adatkezelőnek Önnel szükségszeren kommunikálnia kell. Ezért az azonosítás érdekében személyes adatok megadására lesz szükség (de az azonosítás csak olyan adaton alapulhat, amelyet Adatkezelő egyébként is kezel Önről), valamint az Adatkezelő email fiókjában elérhetőek lesz az Ön adatkezeléssel kapcsolatos panasza a jelen tájékoztatóban, a panaszokkal kapcsolatban megjelölt időtartamon belül. Amennyiben Ön vásárlónk volt és panaszügyintézés, vagy garanciális ügyintézés érdekében szeretné magát azonosítani, az azonosításhoz kérjük adja meg rendelési azonosítóját is. Ennek felhasználásával Önt, mint vásárlót is be tudjuk azonosítani.
Az adatkezeléssel kapcsolatos panaszokat legkésőbb 30 napon belül válaszolja meg Adatkezelő.
Tájékoztatáshoz való jog
Az Adatkezelő megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintettek részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó, a GDPR 13. és a 14. cikkben említett valamennyi információt és a 15–22. és 34. cikk szerinti minden egyes tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva nyújtsa.
Az érintett hozzáféréshez való joga
Ön jogosult arra, hogy az Adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy:
a kezelt személyes adatokhoz hozzáférést kapjon és
a következő információkról az Adatkezelő tájékoztassa:
az adatkezelés céljai;
az Önről kezelt személyes adatok kategóriái;
információ azon címzettekről vagy címzettek kategóriáiról, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat Adatkezelő közölte vagy közölni fogja;
a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai;
az Ön azon joga, hogy kérelmezheti az Adatkezelőtől az Önre vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és jogos érdeken alapuló adatkezelés esetén tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen;
a felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga;
ha az adatokat nem Öntől gyűjtötték be, a forrásukra vonatkozó minden elérhető információ;
az automatizált döntéshozatal tényéről (ha alkalmazott ilyen eljárás), ideértve a profilalkotást is, valamint legalább ezekben az esetekben az alkalmazott logikára és arra vonatkozóan érthető információkat, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel, és Önre nézve milyen várható következményekkel bír.
A jog gyakorlásának célja az adatkezelés jogszerűségének megállapítására és ellenőrzésére irányulhat, ezért többszöri tájékoztatás kérés esetén Adatkezelő méltányos költségtérítést számolhat fel a tájékoztatás teljesítéséért cserébe.
A személyes adatokhoz való hozzáférést Adatkezelő úgy biztosítja, hogy az Ön azonosítását követően emailben juttatja el Önhöz a kezelt személyes adatokat és az információkat. Kérjük, hogy kérelmében jelölje meg, hogy a személyes adatokhoz kér hozzáférést, vagy az adatkezeléssel kapcsolatos információkat kéri.
Helyesbítés joga
Ön jogosult arra, hogy kérésére Adatkezelő késedelem nélkül helyesbítse az Önre vonatkozó pontatlan személyes adatokat.
Törléshez való jog
Az érintett az alábbi indokok valamelyikének fennállása esetén jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat:
személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;
az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre;
a személyes adatokat jogellenesen kezelték;
a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;
a személyes adatok gyűjtésére információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.
Az adatok törlése nem kezdeményezhető, ha az adatkezelés szükséges: a véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából; a személyes adatok kezelését előíró, az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése, illetve közérdekből vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlása keretében végzett feladat végrehajtása céljából; a népegészség-ügy területét érintő, vagy archiválási, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból, közérdek alapján; vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.
Az adatkezelés korlátozásához való jog
Az érintett kérésére az Adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbi feltételek valamelyike teljesül:
az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra
vonatkozik, amely lehetővé teszi, a személyes adatok pontosságának ellenőrzését;
az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.
Ha az adatkezelés korlátozás alá esik, a személyes adatokat a tárolás kivételével csak az érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.
Adathordozáshoz való jog
Amennyiben az adatkezelés automatizált módon valósul meg, vagy ha az adatkezelés az Ön önkéntes hozzájárulásán alapul, Önnek joga van arra, hogy kérje Adatkezelőtől, hogy az Ön által az Adatkezelő részére megadott adatokat megkapja, amit Adatkezelő xml, JSON, vagy csv formátumban bocsát az Ön rendelkezésére, ha ez technikailag megvalósítható, akkor kérheti, hogy az Adatkezelő az adatokat ebben a formában más adatkezelő számára továbbítsa.
Tiltakozás joga
Az érintett jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak közérdekű vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges adatkezelés, vagy az adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges kezelése ellen, ideértve az említett rendelkezéseken alapuló profilalkotást is. Tiltakozás esetén az adatkezelő a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha azt olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
Automatizált döntéshozatal egyedi ügyekben, beleértve a profilalkotást
Az érintett jogosult arra, hogy ne terjedjen ki rá az olyan, kizárólag automatizált adatkezelésen – ideértve a profilalkotást is – alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna vagy őt hasonlóképpen jelentős mértékben érintené.
Visszavonás joga
Az érintett jogosult arra, hogy hozzájárulását bármikor visszavonja.
Bírósághoz fordulás joga
Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el.
Adatvédelmi hatósági eljárás
Panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: 0613911400
Fax: 0613911410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu Honlap: http://www.naih.hu
Egyéb rendelkezések


E tájékoztatóban fel nem sorolt adatkezelésekről az adat felvételekor adunk tájékoztatást.
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a bíróság, az ügyész, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, a Magyar Nemzeti Bank, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más szervek tájékoztatás adása, adatok közlése, átadása, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátása végett megkereshetik az adatkezelőt.
Az Adatkezelő a hatóságok részére – amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte – személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.
A jelen dokumentum a webshop működésével kapcsolatban minden releváns adatkezelési információt tartalmaz az Európai Unió 2016/679 számú Általános Adatvédelmi Rendelete (a továbbiakban: Rendelet. GDPR) és a 2011. évi CXII. tv. (a továbbiakban: Infotv.) alapján.